Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
30 milyon kişiye aynı anda gönderilen mesajın arkasından bakın ne çıktı
- Tolga Öztürk
- 24 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
Bolat: Suriye transit koridoru 15 Nisan’dan beri başarıyla işliyor
- Tolga Öztürk
- 11 Haziran 2026
- 4 min read
- 0
Hayata Tatlı Bir Tebbesüm
- Tolga Öztürk
- 13 Haziran 2026
- 4 min read
- 0